Jaka pralke wybrac

Jaka pralke wybrac

Najlepsze drinki po treningu

Po treningu jesteś odwodniona i poważnej potrzebie pożywienia. Nie koniecznie trzeba zrobić fantazyjny proszku białko smoothie po wysiłku, szczególnie jeśli plan odżywiania. Koktajl z owoców, jogurt, mleko i proszek może zawierać aż o 400 kalorii. Chociaż może to być dość zdrowych kalorii, można jeść te z jeszcze zdrowszą żywność i pobyt pełen dłużej. Zamiast tego, spróbuj pić coś prostego po wysiłku, po prostu czuć się odświeżona przed posiłkiem.

Oto moje trzy najlepsze napoje dla po treningu, że masz już w lodówce

1. Woda

Trzeba mieć wody pitnej przed, w trakcie i po wysiłku. Woda pitna utrzymuje czujny umysł i stawów zdrowe. Pamiętaj, aby wypić filiżankę lub dwie po zakończeniu ćwiczeń, przed pójściem na prysznic.

2. Mleko odtłuszczone

Mleko jest dobre dla po treningu, ponieważ jest nawadniające, zawiera białko, a także cukrów prostych karmić swoje mięśnie zagubioną glikogen. Plus wapnia jest niezbędne dla zdrowych kości.

3. sok pomarańczowy

Sok pomarańczowy jest odświeżający ale ma też fruktozę, która jak mleko, karmi twoje mięśnie straciła pokarm. Jeśli nie uzupełnienia węglowodanów w mięśniach, aby one dość dużo jedzenia się, co jest szkodliwe. L jest dobra dla ochrony systemu odpornościowego.

Są to bardzo podstawowe i proste napoje ale to pokazuje, że nie trzeba się zaopatrzyć swoje szafki z drogich proszków zastępujących posiłek, aby być zdrowym. Tylko pamiętaj, aby pobyt uwodniony i zjeść dobrze wyważony posiłek po treningu, aby zagwarantować powodzenie programu.

Pij dobrze!

– autor artykułu